☎ Консультації з юридичних питань безкоштовно

Вітаю козоводів. Я сам юрист з доволі великим стажем і досвідом у багатьох напрямках, але на старості років :roll_eyes:вирішив перекваліфікуватись в козовода. В процесі своєї діяльності стикнувся з масою проблем, які дуже допомагав вирішити цей форум та його дописувачі. Про це можна глянути на моїй сторінці на форумі кому цікаво Villa Gorbovici
Маючи наразі трохи вільного часу вирішив віддячити форуму та його дописувачам. То ж якщо у когось є питання юридичного характеру можете запитувати або тут або в особисті повідомлення. Буду допомагати чим зможу. Звісно всі консультації безкоштовно.
Ви всі тут молодці, що підтримуєте один одного. :wink:

телефон: нуль шість сім чотири шість чотири чотири чотири два два
месенджери: вотсап, телеграм, вайбер, дуо

66 симпатий

Хоть мне пока и не нужна консультация,но от всего сердца благодарю за такое предложение. Уверена что Вы Михаил сможете помочь своими знаниями многим людям. :rose:.

26 симпатий

Присоединяюсь! С уст сняли) Спасибо огромное, Михаил!

12 симпатий

Завжди добре, коли є в “запасі” потрібна людина. Буває, що одна-єдина підказка і всі проблеми вже не проблеми. Дякую за пропозицію.

13 симпатий

И я присоединяюсь к словам девочек! Поддержка великое дело!

9 симпатий

Я також приєднуюсь до дівчат зі словами подяки. Добре,коли є фахова людинаі,притому,може допомогти. А це багато значить ,коли працюєш на “випередження”.

4 симпатии

Круто :blush:, дякую Вам.
Обожнюю наш форум :hugs: :revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts:.

4 симпатии

Щиро дякую.Так приемно.Дай вам Бог здоров.я ! :rose: :rose: :rose: :heart:

Не можу і я не подякувати, і нехай Вам сторицею віддасться це добре діло :pray:

Що всі дякують? Я нічого не зробив ще. Захвалили ні за що. Розбалуєте :woozy_face:

8 симпатий

Навіть бажання помогти багатого варте :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:
Ще мало форумчан бачили тему, а всі що прочитали потягли в закладки.

5 симпатий