Як вигодувати щойнонароджених козенят з мінімальним даванням молока

Підкажіть, будь ласка, який раціон може бути у щойно народжених козенят і як він мінятиметься в подальшому? Мене цікавитьо мінімально допустима доза молока в день на 1 голову. Із кормів є в наявності кукурудза і овес, солома вівсянка і частково пересушене низькопоживне сіно. Чи є шанси при такому годуванні для козенят в подальшому вирости козами з нормальними надоями?

Назар , Вы имеете в виду без молока совсем ?

Мене цікавить поєднання мінімальної кількості молока з кормами

Новорожденных ? я Вас правильно понимаю ?

так ви правильно зрозуміли

Молоко хотя бы до месяца . Если хотите вырастить продуктивных козочек - до месяца вволю, потом наверно можно меньше, но лично у меня такого опыта нет.

Грубые корма ( дробленое зерно , солому и сено ) начнут пробовать с двухнедельного возраста.

6 лайков

Дякую за спробу допомогти :wink:

Якщо мало молока, то купіть ЗЦМ (замінник цільного молока). Його є багато виробників, і буде дешевше від вартості молока. Але молочне обов"язково повинне бути в раціоні козенят. Якщо Ви хочете, щоб козенята взагалі виросли.
Походіть по форуму, почитайте, дуже багато зрозумієте про розведення кіз. В правому верхньому куті на сторінці є лупа. Натискайте, буде рамочка. Пишіть будь-яке слово про те, що цікавить про утриманння кіз , бажано рос. мовою, бо форум міжнародний, відкриється багато тем. І не сорометеся ставити запитання.) Ми всі тут учимося. А потім і когось учимо).

5 лайков

Назар, у Вас что коза здохла? Или вы хотите взять маленьких козлят и нет молока? Я конечно же не спец. Но могу сказать что на заменителе, у меня в первый год моего козоводчевства, козочка плохо росла, она и сейчас как мини зааненская. В прошлом году я опять купила козочку ламанчу в январе в 10 дневном возрасте. кормила месяц молоком коровьем, да дорого, но оно этого стоило. Коза хоть на козу похожа. После месяца давала 50/50 млоко и заменитель.

4 лайка