Прошу помощи, я начинающая и все что касается коз для меня впервые. Ситуация такая: сдоила козу, молоко процедила никаких сгусток нет, сразу поставила кипятить, т.е парное молоко. Сегодня заметила, что на кастрюльке остались какие-то сгусточки , процедила через сито и в сите есть. Что это? Это проблема со здоровьем козы или мне не нужно сразу парное кипятить? И да, это третья дойка, первые два раза я не замечала,а может не передала значение их наличию.
Иноді на деяких каструлях може прихватуватися.
Перевірте на мастит, на всяк випадок, можна мастітестом, а можна миючим засобом, тема така на форумі є. Пошукайте.
Дякую за відповідь, спробую протестити, але ж той факт, що два дні все було добре,а сьогодні ось так, мене бентежить))) якщо все ж мастит, то це молоко неможна ні нам пити ні козочці? А вона мамку вже 2,5 місяці їсть…
Не хвилюйтеся передчасно. Скоріше за все, немає там ніякого маститу. Може просто тимчасово підвищилася кількість соматичних кллитин, може вкусило що, може від жари.
А что значит “третья дойка”? Это за день? Или третий раз после окота кипятите?
Третья, это имею ввиду,что за 2,5 месяца, малышка была под мамой , я ее не доила, только вначале около недели. И вот сейчас, я отсаживаю на ночь и утром сдаиваю.
Сегодня 4 утро. Дою раз в день, остальное время с ней козочка.
Сьогодні зранку побачила,що є укус , схожий на комариний.
Перевірила молоко миючим засобом , то воно наче як водичка. Поки не кип’ятила, залишила в баночці. Але помітила, що під час коливання залишаються сліди.
Ну а як же, це ж не супермаркетна водичка) Все нормально.
Дякую, а то начиталася та надивилася про соматику в молоці і розхвилювалася. Мої рідні кажуть, бігаєш з 300 грамами молока і щось там вишукуєш, а я просто хочу щоб навіть ті 300 грам були якісні,а саме головне,щоб здоров’я кози було в порядку і звісно є надія , що колись я сдою більше