Козовод Сергій з Хмельницького

Усім Здраствуйте, я новичок в козоводстві, родом з Шепетівщини, для себе зовсім нещодавно відкрив виший форум. хочу дізнатися чи космусь відомий з Вас Сергій з Хмельницького, і чи чистокровні в нього кози Зааненської породи? говорить що має ферми у Волочиську і під Хмельницьким. Займається козами і курми. я купив у нього дві козочки… тепер думаю гадаю…

3 лайка

Над чем думаете?Фото коз показывайте))

6 лайков

Здрастуйте, Тарас. Я теж з Хмельницького. Сергія особисто не знаю.

Щоб говорити про чистокровність потрібна як мінімум довідка про походження де вказані предки і не в одному поколінні. Якщо цього нема то все відносно …

І справді покажіть фото, на форумі є багато дуже досвідчених козоводів які і по фото зможуть визначити чи є хоч ознаки породності.

Ви бачили батьків cвоїх кізочок, були в його господарстві?

4 лайка

Думаю чи кози взагалі заани.

Читайте, сравнивайте:

1 лайк

Додайте фото своїх дівчат.

Фото козочок, одній десь більше року, іншій 3-4 місяці по словам продавця

1 лайк

Старшій більше року, меньшій 3-4 місяці,

2 лайка

у старшої козочки правий сосок вимені збільшився, після здавлювання пішла молочна маса, більш я цього не робив… після дзвінка для минулого хазяїна, він нічого не знав, що кізочка тільна. Я подумавою що він шахрай

Гарні кізочки ))).

Особливо гарне і вдале останнє фото, щоб показати добре форму тулуба, шию. висоту ніжок, коли фотографуєте кізочок присідайте так щоб фотоапарат був на одній висоті з ними. а не згори.

Я не профі, але на мій погляд на зааненок вони схожі на скільки ж чистокровні не берусь стверджувати :relaxed:.[quote=“Gord_jchuk_Taras, post:9, topic:12628, full:true”]
він нічого не знав, що кізочка тільна.
[/quote]

Ну по перше те що з’явилось в вимені молочко ще не означає що кізочка чекає діток, а по друге ніхто не застрахований від непередбачуваних сюрпризів ))) козли та кози не завжди питають дозволу :grin: при всіх стараннях господаря. Не спішіть звинувачувати :wink:.